Tu je niekoľko trikov :
1. Sledujte referencie.
Každý dobrý veštec má referencie a renomé. To si buduje u svojich zákazníkov službami, ktoré ponúka. Ak spoznáte niekoho nového, ktorý sa Vám nezdá, skúste si prejsť niekoľko stránok alebo si od neho priamo vypýtať referencie iných.
2. Investuje do stránky, má reálnych fanúšikov ?
Správny veštec má stálych klientov a venuje sa aj novým zákazníkom. Snaží sa im čo najviac priblížiť a neustále sa rozvíja.
Novo-vytvorení veštci, ktorí chcú len zbohatnúť, si vytvoria lacnú a rýchlo zmazateľnú stránku. Taktiež fanúšikovia na Facebooku či iné referencie nemôžu byť súčasťou ich krátkeho portfólia.
Tieto veci totiž vyžadujú čas, veď napokon, keď zistíte,že je niečo zlé, tak sa k tomu vyjadríte, či nie ? Pre takéhoto pseudoveštca by to boli len zbytočné komplikácie.
3. Verte svojej intuícii.
Nie každý Vám sadne. Dostávam veľa emailov, ako mali predtým moji zákazníci zlé skúsenosti, že ich príjemne prekvapuje moja ochota a záujem. Áno, vaša intuícia Vám napovie veľa a riaďte sa ňou. Ak k Vám bude niekto slizko vtieraví a nasľubuje Vám hory a doly, tak to naozaj zvážte. Taktiež nemá žiadny veštec právo Vás súdiť, osočovať alebo nebodaj vyzrádzať dôverné informácie či tajomstvá.
Musí tu platiť totálna diskrétnosť a dôvera. Ak ju necítite, radím, nezverujte mu svoj osud do rúk.
4.Dávajte si pozor na podvody.
Súvisí to najmä s tým, že mnohí veštci dokážu veľa nasľubovať, dokonca aj nereálne. Spravia všetko, aby zarobili.
Taktiež by som neverila predraženým telefonickým linkám, kde neviete, či sa Vám veštec skutočne venuje, alebo si len vymýšľa.Cena musí byť stanovená vopred, ja osobne by som na tom trvala. Nenechajte sa zneužiť !
Vedieť to, čo Vás v budúcnosti čaká môže byť osožné. Hlavne preto, lebo viete načo sa máte pripraviť. Keď sa budete riadiť 4 spôsobmi, určite si vyberiete správneho veštca ;)
Žiadne komentáre
Zverejnenie komentára