Čierna mágia, počarovania a prekliatia.

Často mi píšete otázky,  ako sa máte zbaviť prekliatia, počarovania či účinnkom čiernej mágie.
Odpoveď nie je jednoduchá, pretože zaklínaniu ani čiernej mágii sa nevenujem a nikdy venovať nemienim. Viem vám však poradiť účinné triky, ako sa očistiť (aj svoju karmu) od zlých vplyvov.
Všade okolo nás je energia. To nemôžu poprieť ani racinalisti ako ja. Vidíte ju v zaľúbencovi či v nahnevanom človeku. Častokrát sa prenesie aj na nás, Negatívne, keď nás šéf vytočí svojim krikom a kritikou alebo pozitívne, keď nás poteší milý úsmev od fešáka ;)
Určite to poznáte z vlastnej skúsenosti, ako keď si poviete :
,,Nedokážem to.´´ - tak to naozaj nedokážete. Alebo keď Vám niekto povie, ako zle vyzeráte, tak tomu aj začnete veriť.

Čo to teda vypovedá ? Energiu a slová  vieme podvedome prijať ale môžme ich aj zamietnuť. Nemusíte sa púšťať do nezmyseľnej hádky, ktorá nikam nevedie. Namiesto podceňovania trénujte sebavedomie. Vyhýbajte sa negatívnym ľuďom, ktorí by Vás iba
,, vyciciavali.´´

Tak sa uchránite pred zlými vplyvmi.
Ďaľšou účinnou vecou je nosenie červeného náramku. Možno pre niekoho je to nezmyselnosť, ale ja som teraz dostala červený náramok od kamarátky a ,musím zaklopať, darí sa mi.

Keď sa venujete vešteniu, tak ako ja, môžu nastať zdravotné problémi. Mávala som po vešteniach silné kŕče v bruchu. Veštci mávajú totiž strašný nápor emócie a energie od klienta. Našťastie som objavila lacný a jednoduchý spôsob, ako sa kŕčov aj zlej energie  zbaviť.

Potrebujete na to kuchynskú soľ alebo morskú, ktorú si nasypete do kúpeľa. Takýto kúpeľ naozaj pomáha, pretože kryštáliky soli dokážu viazať negatívne vplyvy a voda prirodzene očisťuje. 

Budem rada, ak sa podelíte o radu a napíšete mi ju sem na našu nástenku alebo na email. 

PS :Ak ani tieto rady nepomôžu, skúste si ísť oddýchnuť do prírody, na prechádzku. Tá má skvelé regeneračné účinky :) 

PS :Ak ani tieto rady nepomôžu, skúste si ísť oddýchnuť do prírody, na prechádzku. Tá má skvelé regeneračné účinky :)

Žiadne komentáre