Prečo sa nedá rezervovať veštenie cez telefón alias moja nová výzva


V poslednej dobe sa ma veľa ľudí pýta, prečo nevyužívam efektívne svoj telefón a nechcem vybavovať termíny veštení cez mobil. Priznám sa, zvažovala som, či sa na to podujmem, no nakoniec som si povedala, že radšej nie.

Mám momentálne veľmi veľa práce a pri každom veštení sa potrebujem 100% sústrediť. Veštenie je totiž zodpovedná funkcia a vaše výsledky veľmi zavážia. Keby mi neustále blikal telefón, nebolo by to ono. A aj tak by som termíny musela vybaviť pri počítači, kde mám harmonogram a diár. Takže žiaden čas to mne, ani tej volajúcej osobe neušetrí...

Občas si hovorím, na čo sú aj ľuďom tie telefóny. Keď sa ide von, všetkým cinkajú a nikto sa poriadne nesústredí na toho druhého. A sociálne siete? Tie berú toľko času, ktorý by sa dal využiť produktívne...
Preto som si dala výzvu, pri ktorej budem využívať svoj mobil, na sociálnych sieťach, len hodinu denne. Som zvedavá, ako sa mi to podarí :)
A čo vy? Nechcete skúsiť podobnú výzvu?

Žiadne komentáre