Včerajšia nehoda autobusu

Nechcela som sa k tejto téme vyjadrovať, pretože túto tému rozoberajú všetci, no nedalo mi sa vám nepodeliť o môj dnešný rozhovor v aute, z ktorého som mala zimomriavky. Šoférovala som sama do Nitry a pýtala som sa v duchu, prečo sa dejú takéto katastrofy a prečo muselo umrieť toľko ľudí... Zrazu som dostala odpoveď na svoje vnuknutie a myšlienky od anjelov, ktorí ma najskôr ubezpečili, že všetci zomretí ľudia dlho netrpeli a že si určili svoju smrť ako vyšší cieľ pred tým, než sa narodili. Nechápala som tomu, ako si môže niekto určiť ,,vyšší cieľ“ smrť v autobuse... Chápala som logicky Kuciakovú tragédiu, ktorá ukázala chamtivosť, ale toto?! A opäť som dostala odpoveď: ,,Títo ľudia, hoc aj mladí, upozornili na bezpečnosť v autobusoch. Tým, že vyššie postavení ľudia majú autá, veľa z nich sú nastavení tak, aby sa len zarábalo, nemyslia/zabudnú na bezpečnosť v autobusoch. Doteraz im bolo ukradnuté, že nie sú bezpečnostné pásy aj v autobusoch. Nehody boli skôr u dovolenkároch a oni chodia na dovolenky autami... Preto je konštrukcia autobusov stavaná tak, aby bol autobus čo najľahší, mal najnižšiu spotrebu. Tým, že sa táto nehoda stala bežnému autobusu si predstavia situáciu, keď aj ich deti môžu ísť raz náhodne do školy MHD a to ich podnieti robiť kroky...“ Už mi to bolo jasnejšie, ale predsa ma premohla zvedavosť a anjeli sa snažili odpovedať ďalej: ,,Vieš, keby nebolo ich(zomretých), táto téma sa neotvorí a nikoho nebude zaujímať, že aj kamionisti majú často väčší náklad, než by mali mať. Ich smrť bude mať úžitok, kompetentní už budú konečne dohnaní spoločnosťou zvýšiť bezpečnosť. Výsledky uvidíš sama po čase...“ Chápem, že pre niekoho je toto chabé vysvetlenie, veľa ľudí bude opäť spochybňovať Boha – ako to mohol dopustiť... Keď si uvedomíte, že naozaj ich smrť zachráni do budúcna tisíce ľudských životov, a že Boh nedopustil ich dlhé trápenie- ani že by si sám od seba zmysel aby takto zomreli, tak pocíti rešpekt a veľkú úctu za týchto ,,hrdinov.“ ❤️❤️❤️Rodinám prajem úprimnú sústrasť, nech ich srdcia sa opäť naplnia láskou a vierou.❤️❤️❤️

Žiadne komentáre