3 rady ako otehotnieť, keď ste už stratili nádej

Píše mi veľmi veľa klientok, a dokonca aj klientov, ktorí sa dlhodobo pokúšajú o bábätko, ale nedarí sa im. Dôvody bývajú rôzne, nesprávna strava, málo pohybu, psychický strach...
Všetky tieto podvedomé fyzické a psychické blokácie robia veľkú šarapatu. Treba ich preto včas odhaliť, pretože aj moje klientky, ktoré opätovne si platili umelé oplodnenia, zistili, že pokiaľ nevyriešili príčinu, bábätko sa neobjavilo.
Moje tri top rady:
1.Choďte každý deň von, aspoň na 2 hodiny, pretože inak neprijmete dostatok vitamínu D a nedetoxikujete sa. Prídete aj na iné myšlienky.
2.Cvičte - najmä tanečné cvičenia/ joga majú skvelý účinok, pokiaľ nemáte v rovnováhe svoju hmotnosť, stále tu budú obmedzenia, ktoré bábätko blokujú. Výkyvy váhy, podváha či nadváha, majú podvedomé psychologické príčiny, ktoré treba zistiť.
3.Porozprávajte sa o svojom probléme. Aj ja sama potrebujem niekoho, kto mi pomôže a nie je to hanba. Či je to kamarátka, doktor alebo aj koučka, pretože tento človek vám dá nadhľad na váš problém. Ak máte podvedomú blokáciu a strach z pôrodu či tehotenstva, mal by zasahovať odborník.
Pozor však na subjektívne rady, ktoré nemusia byť pre vás! Vy sama by ste mali prísť na to, čo vám vyhovuje.
Držím vám palce, nech sa vaše sny naplnia 🙂

Žiadne komentáre